Iedere klant kan bij ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week terecht wanneer er storingen of ernstige problemen zijn met hun ICT. U heeft altijd een vast aanspreekpunt die u gelijk kan helpen en voor u op zoek gaat naar een snelle oplossing. Dus niet meer eindeloos doorgeschakeld worden naar verschillende medewerkers, voordat u weer aan de slag kunt.
Is dat bijzonder? Niet bij Rijsdijk-ICT. Bij ons is dit onze standaard dienstverlening en hoort het gewoon bij onze service.

Hulp op afstand

Soms is het handig als onze medewerker kan meekijken op uw computer om met eigen ogen te zien wat precies het probleem is, zodat hij u nog sneller kan helpen.
Daarvoor gebruiken we bij Rijsdijk-ICT het programma TeamViewer. Hiermee kunnen we tijdelijk op uw computer inloggen en deze op afstand besturen.
Wilt u gebruikmaken van deze service? Download via de onderstaande knoppen de juiste versie voor uw besturingssysteem en installeer vervolgens TeamViewer op uw computer of laptop.
U krijgt danĀ van TeamViewer een ID en wachtwoord die u met ons kunt delen, zodat wij kunnen inloggen op uw computer. Na iedere sessie wijzigt het wachtwoord, waardoor wij nooit ongevraagd bij u kunnen inloggen. We kijken wat het probleem is, verhelpen het en u kunt weer aan het werk.

Met hulp op afstand kunnen wij o.a. het volgende voor u oplossen:

  • Problemen met e-mail
  • Problemen met websites
  • Aansluiten van randapparatuur
  • Installeren van software (office, antivirus, e.d.)
  • Verwijderen van malware en virussen
  • Het optimaliseren van Windows

Wilt u meer weten over onze 24/7 support of hulp op afstand? Neem contact met ons op en we vertellen het u graag!