Rijsdijk-ICT zoekt een helpdeskmedewerker

Vacature ICT

Als IT Helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met puzzelen en het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens verschillende procedures, waarbij je ICT ondersteuning biedt via e-mail, telefonisch en op locatie. Je bewaakt, analyseert en handelt incidenten zelfstandig af volgens de afgesproken service. Als je hier niet zelf uit komt weet jij als support medewerker precies naar wie je het probleem moet doorverwijzen.

Heb jij je ICT diploma op zak en wil je graag je carrière starten als IT helpdeskmedewerker bij een leuke en informele organisatie.

Deze skills bezit jij als IT Helpdeskmedewerker.

  • Je hebt een MBO ICT diploma of bent minimaal in het bezit van je HAVO of VWO diploma
  • Je bent ingesteld op het oplossen van problemen 
  • Je bent service gericht en proactief 
  • Je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging
  • Je bent communicatief goed vaardig 

Rijsdijk-ICT; wat kan je van ons verwachten?: 

  • Een marktconform salaris.
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Vakantiedagen en vakantiegeld
  • Diverse werkomgevingen waar je met de nieuwste technologieën in aanraking zult komen
  • Een super plek tussen IT professionals!

Kennis wanna haves voor de helpdeskmedewerker zijn:

  • Je hebt al enkele Microsoft certificeringen
  • Je hebt al enige jaren ervaring met het oplossen van ICT problemen

Heb je interesse in deze functie dan graag solliciteren per email.

Motivatie en C.V mogen naar C.Rijsdijk@rijsdijk-ict.nl